Aktualności
27 maja odbyła się uroczysta Gala Konkursu Markowy Samorząd. W warszawskim hotelu The Westin zgromadzili się uczestnicy, paneliści i zaproszeni goście. Między innymi Olgierd Dziekoński, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP, który zadanie samorządów określił ogólnie jako „uwspólnianie” marzeń. Jak powiedział, władze samorządowe muszą umieć wzniecać marzenia członków wspólnoty samorządowej, aby były marzeniami wspólnymi, bo nie ma nic gorszego niż anarchia marzeń. Ważnym instrumentem tego „uwspólniania” jest planowanie.
Wolters Kluwer, wspólnie z partnerami, rozpoczął drugą edycję konkursu Markowy Samorząd i zaprasza wszystkie jednostki samorządowe do udziału w tym projekcie. Jego celem jest wyłonienie i nagrodzenie JST, które budują własną markę, dbają o jej dobry wizerunek oraz dynamicznie się rozwijają. Udział w konkursie już zgłosiło wiele jednostek. Które okażą się najlepsze?
Konkurs Markowy Samorząd – tegoroczna edycja jest drugą – służy promocji dobrych praktyk w samorządzie. Ale budowanie marki miejsca wymaga wieloetapowych działań – zintegrowanych i rozłożonych w czasie. Wymaga czasu, strategii i komunikacji. To proces, który w zasadzie nigdy się nie kończy, bo rozwój z definicji zakłada dynamikę.
Rozmowa o Konkursie z Agnieszką Kurzyńską, Dyrektor Segmentu Administracja Publiczna Wolters Kluwer.